Memòria i Salut. Mètode Xàtiga.

Ahir vam tenir el plaer d’escoltar a la Maria Carme Bartra parlar sobre memòria i salut.

La inquietud de la Maria Carme per la salut de les persones i del planeta la va portar a crear el Centre Xàtiga a Terrassa on exerceix com a reflexòloga, terapeuta Reiki, terapeuta ambiental a través de la Neteja Ecològica i sobretot exercint la seva vocació pedagògica fent classes de tècniques d’estudi amb una metodologia nova i àgil, el Mètode Xàtiga.

Durant la xerrada, ens va explicar diferents mètodes enfocats a les tècniques d’estudi, atenció, exercicis de memòria, respiració i alimentació, per buscar una millora en la salut integral mitjançant una visió àgil i renovada.

Comparteix