A càrrec d’Àngel Massallé, membre de l’Agrupació Astronòmica de Terrassa i ex-president de la de Sabadell. Conferenciant i divulgador científic.
Dijous, 13 d’octubre de 2022, a les set del vespre A l’Ateneu Terrassenc
Voler resumir tota l’historia del Univers i de la humanitat, des del Big Bang, ara fa uns 13.700 milions d’anys fins el dia d’avui es, la veritat, una tasca agosarada. A pesar d’això, intentarem acceptar aquest repte i donarem una ullada a aquest immens període de temps, veurem com ha evolucionat l’Univers i sobretot com ha estat l’evolució del home en un petit racó, en un petit planeta perdut entre la immensitat i aquest llarg període el reduirem a una hora, …és possible?
Conferència
Història de l’Univers, des del Big Bang fins avui
A càrrec d’Àngel Massallé, membre de l’Agrupació Astronòmica de Terrassa i ex-president de la de Sabadell. Conferenciant i divulgador científic.
Dijous, 13 d’octubre de 2022, a les set del vespre
A l’Ateneu Terrassenc
Mostra els detalls
Recinte
Terrassa, 08221
Organitzador